Aktivitäten-Archiv : Plattdeutscher Vorlesenachmittag 14.01.2020
20.04.2021 16:45 ( 736 x gelesen )

Plattdeutscher Vorlesenachmittag 14.01.2020

Hüüt hebben wi en feine plattdüütsche  Vörlesenomiddag hat. Vun de Klassen dree bit teihn hät de Klassenbeste en Text ut en Textheft vun de Heimatbund vörleest. Dat wär goor nich so licht, de Beste dormang ruut to fischen. För de Klassen dree un veer geiht nu Jesper Schmidt no Fastland un Jytte Meesenburg leest vör de Klassen fief bit söben un Raen Hansen is utwählt worrn , de Klassen ach bit teihn to verträten. Nu sünd wi bannig opgeregt, ob villicht ener dat schaffen deit, op Kreisebene en  Pries no Pellworm to holen. Wi drücken düchtig de Duums!! Velen Dank för de groottügige Spende vun unse Förderveren…alle Klassenbesten hebben en  Kinokoort kregen un sick freut.